2 Kasım 2008

yaşasın taklitlerin kraliçesi!

Patthy Diphusa'ya özendiğimden ve asla onun gibi olamayacağımdan (aslında pedro almodovar desem daha doğru olur galiba) "patthy diphusa" blogu yarattım. Patty bir idoldur. benimse hedefim "siber idol" yaratmak :)

Düzenli ve sıkıcı hayatım, yolunda giden bir ilişkim, kuyruğunu sallayan köpeğimizle sıcak bir tablo çizerken "siber idol patthy diphusa" nasıl olacak ondan emin değilim.

Kendi hayatımla anlaşma kurabildiğim derecede, başka biri olabilirim sanırım. Karışık bir cümle gibi görünse de, aslında açılımı basit; kendimi seviyorum, sadece kendimle oyun oynuyorum.

Bu oyundan ne zaman çıkarım, ne zaman "ya ben sıkıldım" derim. O zaman hangi oyunlara yönelirim bilmiyorum göreceğim.

Patthy'i yaratmaya başlasak iyi olur. Patthy kimdie Patty ile Patthy arasında nasıl farklar var. Patthy ne yer ne içer, hangi sıklıkla tuvalete girer? Tuvaletlerini hangi mağazadan alır? Ben bunları bir düşüneyim.

Facebook'a, gmaildeki gavvolem grubuma ve msn'deki kişisel iletime de bu adresi yazıp, Patthy karakteri için yorum alayım. Gelen özelliklerle bir siber Patty Diphusa olan Patthy'i yaşatalım. Yaşasın Patthy Diphus, Yaşasın taklitlerin kraliçesi!

1 yorum:

Borsalino dedi ki...

Blog alemine girişinizi kutlarız efendim..