4 Kasım 2008

Halime Bak; Dertli Çal!

Yılmadım aslında, er ya da geç olacak diye tutturdum, belki de olmaması işime gelicek. Arar gibi yapıp, bekler gibi yapıp daha başka şeyler yazarım daha samimi olur vs. Çünkü ben yazamam öyle "ay şekerim bir oyuna gittim, avangardın dibine vurmuşlar" ya da "yalnızlığımla iki büklüm evimde oturuyorum, karşımda mazinin sessiz bakışları, içimde yılların bezmiş hatıraları"...

Karakter yaratamayacak kadar yeteneksiz olduğumu düşünmüyorum açıkçası. Sadece oyun oynamayı seviyorum. Uzaylı Zekiye her ne kadar da sen yarat biz eleştirelim dediyse de yaratmak içimden gelmiyor. amaaaaaaan ne bileyim ben. Laf olsun, sıkıntıma bir nebze deva olsun yeter..

Aslında kendime baktığımda içimde uyuyan bir Patthy Diphusa da görmüyorum. yani yanda hani yazıyor ya "iğrençtir, o kadar hayat doludur ki uyumaz vs"  diye, azıcık bile fikrim yok Patthy nedir ne değildir diye. Hadi diyelim orospudur, hiç heyecan verici değil, orospusunu daha önce gördük "dünya yediveren" diye. şarkıcı yapsam  oldukça sıkıntılı olur, sonuçta insanlar sıkılacak benim  15. 16. 17. yüz yıldan, padişahın g.t sevdirdiği zamanlardan kalma şarkılarımdan. aaaaa bak bu iyi olabilir aslında Osmanlı Devleti zamanında haremde şarkıcılık yapan biri olabilir Patthy, ve o zaman blog varmış gibi davranırız olur ama bitmez, çünkü Gani Müjde zaten bunu yaptı, yazarken aklıma geldi koskoca Osmanlı Cumhuriyet'i filmi bunun üzerine kurulu. atla bunu da...

Asiye için Fransa'dan getirttiğimiz bir mürebbiye de olabilir Patthy. Biraz snop, oldukça elitist takılan, Fransız şansonları öğretir ona, rimbaud'dan, Baudelaire filan okur Asiye'yi uyuturken. yok fenalık bastı beni özelliklerini bile yazarken.

kafamın bir tarafında Tarkan var " başkası olma kendin ol" diyen, bir tarafında "sen doğru ben bayağı yanlış bay doğruyla bayan yanlış sanki herşey sana kalmış, dünya istediğin kadarmış, yok mu bu işte bir yanlış, herkes ellerinden kaymış, yalnız tahtında otur dur o zaman" diyen gülben ergen, bir diğer tarafında Bengü'nün "gezegendeki son gemiye bilet çek git" diye mantık dahilinde olan cümlesi var.

Ama Patthy ben bunu bilir bunu söylerim  seninle iligili, "zaten bu kafada seni değil evi bile zor bulurum"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben patthy'i tanırım daha doğrusu tanırdım geçmiş zaman neden darılmıştık birbirimize onu da unuttum ama hiç unutmam bir kabak dolması yapardı ki sormayın. ben 15 falandım o da 17 sayılırdı Eğin'de otururduk o zamanlar. onlar uzak bir yerden gelmişti anasıylan sonra anasını da bırakıp gitti. bir kez mektup atmıştı bana saçını uzatmış tek oda bir eve yerleşmiş. o sıralar bir otelde çalışıyordu odaları temizliyormuş pek de sever öyle karıştırsın orayı burayı. her odadan bir şey aşırırmış eve koyarmış onlara bakarmış da sonra bir gün bir adamın fotoğrafını bulmuş başlamış onu takip etmeye. sana ayrıntıları yazarım gene demişti bir daha da yazmadı.