21 Şubat 2010

Ne Ummuştuk; Ne Bulduk!

İşi muhteşem bir rahatlamayla bıraktıktan sonra erkenden kalkıp televizyonu açmıştım Seda Sayan ile karşılaşırım ümidiyle meğer artık program yapmıyormuş. Sonra Seda nerelerde acaba diye sorgulamaya başladım…. En son Lays Lays Laysini paylaş adlı eseri terennüm ederken hatırladım.

Bir kaç gün önce sevgilimle telefonda konuşurken sevgilim, “Fehmi  teklifini düşündüm, İngiltereye gidip çocuk evlat edinelim” dercesine heyecanlı ve ciddi bir ses tonuyla “Fehmim Seda Sayan kocasından ayrılıyormuş, Seda’nın hizmetçisi  Seda’nın kocasının telefonda sevgilisiyle konuştuğunu duymuş, sonra da gidip Seda’ya söylemiş” dedi. O an bir mutlu oldum. Mutlu olma sebeblerimden birincisi  içimden geçirdiğim “evet Fehmi çok doğru bir sevgili bulmuşsun” rahatlma cümlesi, ikincisi ise  Seda Sayan’ın yine program yapacak olması. Bunu herhangi bir yerde açıklamış değil. Ama Seda ne zaman  evlense evinin hanımı oluyor, ne zaman boşansa yaptığı programlarla halkın kahramanı oluyor.

Seda Sayan program yapsın… Onu reklamlar da izlemek istemiyorum. Reklamlar bana daha çok şey vaadetmeli çünkü. Seda Sayan bu anlamda benim için hayal kırıklığı hele ki Pepsi reklamlarında. Pepsi  bana Spice Girl, Micheal Jackson vaad etmişti.  Hani Spice Girls gelecekti, Micheal Jackson gelecekti, gele gele Seda mı geldi… Seda zaten bizim kalbimizde yaşıyor…

Fehmi yaşatır seni Fehmiiiiii…..

Hiç yorum yok: