14 Haziran 2010

HOBAREY!

Sabahın üçünde resmen oturdum ve Tarkan dinliyorum. süper bir introsu var şarkının. resmen televizyonu kapatmak için elime kumandayı aldım kemanlar yükseldi kaldım, bi de baktım “abooooow tarkan”. merak ettim, dinledim şarkıyı. "”tarkan yine yeni yeniden” dedim. resmen şarkıyı çok sevdim, uzun zamandır ziynet sali’nin beş çayından sonra bu derece kaliteli pop şarkı dinlememştim.

 

hemen nete girdim fizy’den dinlemeye başladım. sanırım şu an yedinci kez dinliyorum. 3 de sigara içtim. peki bunu niye yazdım ki, halbuki gotye’nin coming back şarkısı hakkında bişeyler yazmayı düşünüyordum… umarım ilerde yazarım… bu şarkıyı sevdim lan vallahi.

seni karanlıklara bırakmak istemezdim
anılarımı solmuş çicekle süslemezdim
ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim
ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu

Aysel Gürel yazmış yahu, Tarkan okumuş, çocukluğumdaki gibi her şey….

2 yorum:

Unknown dedi ki...

u la la guzelmiş hakaten ben de demin haberlerde okudum sezenden şarkılar gecikmiş o yüzden ertelenmiş albüm ama sonunda hallolmuş galiba. şimdi bir arabada olsaydık cümbür cemaat, havalandırma çalışmasaydı, camları açmış olsaydık, asfaltları yararak göceğe doğru gidiyor olsaydık. bu şarkıdan sonra da bir mola verir pide yerdik, tuğçe'nin nedense midesi bulanırdı, pınar da ayranı üzerine dökerdi. gülerdik pek ala.

Fehmi Öztürk dedi ki...

zuhahaha.... ben emin ol umursamazdım, senin ne yapabileceğini kestiremedim ama yaw...