2 Aralık 2008

Körpeliğimin Psikoanaliz Etimolojisi

Gel zaman git zaman ülkeme alışmıştım, ne de olsa vatan toparağıydı.
Fakat fransa da müşterielrin evinden aşındırdığım L'OREAL şampuanlarla
burdakiler ayni değil. Saçımı çok köpürtmüyorlar. Yada suları kötü...
Ah  fransa  ne de güzeldin son. Buralar hep toz hep toz. Sonuçta ben
kırmızı şarap içen, CNBC-E izleyen ve radikal okuyan kültürlü bir dişiyim.

Evet, dişiyim. Çünkü kadınlık birinindir. Kadın'ın sahibi vardır.
Kız ise sahiplenmeyei bekleyen yeni bir ceylan gibidir.
Yeni mi dedim, taze yani körpe. Ahhh Cemil amca. Mahallemizin kasabı
her körpe deyişimde aklıma gelir. Kasap vitrinine 'körpe kuzu bulunur' diye
yazar benim de cinsel fanatazilerimi geliştirirdi.

Körpe kuzu almaya gitmişim, göğüslerimi ellemiş Cemil amca ve olayları
babam görmüş. Ben henüz sübyan olduğumdan babamla adam satır
satıra kavga etmişler. keşke olsa bunlar. Ben dünyada önemli bir yere
sahibim de bunu ispatlamak arzusundayım bazen.

Cümle alem görsün önemimi. Hotel odalarını temizlemek oldukca gizemli bir iş.
Ben öyle buluyorum. Buluyorum çünkü bulduruyorlar. İşadamı kılıklı adamların
genç oğlanlarla ne yaptıklarını biliyorum. Odaların kapısını yanlışlıkla açıyorum.
Yanlışlığı kendim yaratıyorum.
Ohh ne de güzel oluyor.
Seviyorum adamlarla adamları izlemeyi.
Yoksa genlerimde mi sorun var?
Bence benim gibi birinde sorun olmaz kendi kendime sormamalıyım bunları.

                                 sonyninsadıkalmankopegi

Hiç yorum yok: