21 Haziran 2010

21 Haziran

  • Dün gece deprem olabilirdi, hissettim; olabileceğine inandım. zaten uykum kaçmıştı; düdüğüme sarıldım uyumaya çalıştım.
  • Artık karanlıkta da uyuyabileceğimin farkına varıyorum galiba yavaş yavaş…
  • Berksha’nın önünde gördüğüm şortlu da beni düşünüyor mu şu an acaba?
  • Kotu sevmiyorum, kot kottur; kotun tasarımlı olanı da kottur nokta
  • “Not defterime notlar alıyorum, bunun sizi ilgilendireceğini sanmıyorum” güzel laf direkt çaldım ama ben de sanmıyorum hatta eminim.
  • bir sana yandım bir de taksicinin çaldığı cep telefonuma..
  • Asiye babalar günümü en içten dilekleriyle içten kutlamıştır bence…
  • Mercimekli köfte acılı, humus da sarımsaksız olmuştu… noluo lan bana?
  • 129T sevgili gibidir; beklenir! Ayrıca yeşildir ;)
  • Sanırım bugünün en güzel olayı Fatma’nın beni aramasıydı. Fatma iyi traktör kullanır, beni de yanına alır; ayrıca sabah 5te çok güzel nane çayı yapar.
  • Haftaiçi hergün eve gidebilmek için Galata mevlevihanesinin önünden geçmek beni mutlu etmeye yetiyor.
  • Akşamları Karaköy’den kalkan vapuru 129T’ye tercih ediyorum çünkü Karaköy’den vapura binmek demek 129T’yi uzaktan görmek demektir. Sevgiliye uzaktan bakmak gibidir, uzaklaştıkça sıradanlaşıyor çünkü.
  • 21 Haziran önemli bir tarih değildir hayatımda ama 21 Haziran tarihli “Taraf” gazetesi önemlidir…

Hiç yorum yok: